OT

vad gör ni en dag som denna?

2010-10-24 15:23 #0 av: Westham

Själv tar jag det lugnt..fikar lite, planerar lite :)

MVH John

Min kaninsida på facebook <--

Sajtvärd http://hermelinkanin.ifokus.se

Uppfödare av Lejonhuvad kanin Blå och Madagaskar

Anmäl
2010-10-24 16:13 #1 av: [sstorm]

Önskar att de ska sluta regna så att jag kan skotta kaninskit...

Sanna 

Anmäl
2010-10-24 19:19 #2 av: Fatma

Har nyss ätit. Ska senare ut och pyssla hos kaninerna.

Anmäl
2010-10-25 16:59 #3 av: Westham

Sitter o myser i solen.. och kaninen i hagen..lite kaffe vore gott

MVH John

Anmäl
2010-10-25 17:05 #4 av: Fridaaaa

Inte alls mycket. Hade tänkt att gå med Alex och Tufsan (2 av 4 kaniner), i koppel lite om jag orkar :P

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2010-10-25 23:57 #5 av: Westham

15:05 händer detta

"Tog tid..men nu har jag lugnat ner min kanin hopp.. va inne 1minut. Hör att kaninen skriker till rusar ut o ser att han blir jagad av "grannens" katt.. runt runt runt i hagen. :( får bort katten och kaninen hoppar upp i famnen på mig. Oskadad men skakis.. stackarn!, hann se att katten har blodad nos. 1 - 0 kaninen!"

Katter har säkerligen garanterat fått smaka på kanintassar i ansiktet (sparkar).

Ganska skrämmande. Då han är livrädd för katter.. Han blev räddad i sommras av oss, Djurskyddet hade honom på deras katthem.. ca30st katter.. han kände sig aldrig riktigt säker, enormt rädd 5månader hemma hos oss.. Det är nu han börjar lita på oss.. DÅ händer detta  :(  hoppas vi inte får "börja om"  kattjävel

MVH John

Anmäl
2010-10-26 18:19 #6 av: Fridaaaa

Har städat till utekaninera, varit ute i sele med 2 av3 utekaniner (har en kanin inne med). Ska äta mat strax, varmrökt lax & mos ;) mums!

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2010-10-30 16:47 #7 av: [ninnakm]

Längtar hem till mina kaniner! Om jag var hemma hade jag byggt rasthagar, klippt klor, trimmat, gosat med ninerna och så hade dom varit ute!:)

Anmäl
2010-10-30 17:20 #8 av: Fatma

En tjej från byn var nyss och hämtade fula Åsa. Så nu har jag en plats över i min fyra fackare, men den är inte tom så länge till Flört

Anmäl
2010-10-31 19:09 #9 av: [Djurlinnea]

Idag har jag borstat, klippt klorna och gosat extra länge med Betty (: har inte hunnit med det iveckan ;o men nu är det lov och då ska jag vara med henne så mycke jag hinner! ;D Blir nog alldelens för mycke goos xD kommer inte kunna lämna henne i buren! ;D Oskyldig

Anmäl
2010-11-01 15:44 #10 av: Workingdog

Idag har jag bara gråtit. För idag gick min älskade lilla Ludde bort. Helt oväntat, han fick troligen ett eplepsianfall då han fick "krampryck" Min lilla underbara Kille som bara fick leva i 18 månader, Nä inte ens det. Han skulle blivit 18 månader på onsdag Gråter <33333

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Anmäl
2010-11-03 17:11 #11 av: Fralice

10:R.i.p! Gråter

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.