Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 737 ggr
rahl
10/7/10, 10:49 AM

(s)nyttiga godis och gott till kaniner och gnagare

Jag kan hjälpa er att köpa goda och nyttiga saker till era kaniner och gnagare. Jag heter Marta Roslaniec (marta.eslov@gmail.com) och handlar själv på flera polska hemsidor med olika örter och gott. Jag får inget lön varken från den ena eller det andra, jag är inte bunden till någon. Jag kan visa er att jag tar så mycket för varje sak som jag betalar - jag tjänar inget på det då det är som hobbyverksamhet och chans för er att testa goda och nyttiga örter till era kaniner.

Jag hade en hemsida med beskrivning på allt men det var inte lönt - både att det tog min privat tid som jag inte får betalt för och att det kostade pengar att ha en hemsida, sen slutade jag med hemsidan så numer är det bara pdf-filen. Men ni kan läsa vad det heter och leta själv varför just den produkten är bra för kaniner. Det är inte svårare än så. Nuvarande finns inga planer för en hemsida. Dessutom kan ni alltid fråga här eller på mail så berättar jag mer om just det ni vill veta

Jag har haft en del kunder och de var nöjda med snabbhet och service, läs bland annat här
http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=c2df5182-c58a-4c0b-b948-54b90de65172&GroupId=ea84aa6a-7665-49a4-8d73-2e5b47ea3eb5&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=660a3892-28c2-4d8a-b7eb-4d6ecd39009c

LÄS NOGA innan ni anmäller för missvissande. Frakt upp till 10 kg mellan mig och tillverkare är 150 kr som delas på alla som beställer. Sen tillkommer frakten mellan mig och dig. Jag får alltid paketet på fredag så jag skickar direkt på måndag nästa vecka om jag hinner.

Just nu samlar jag in alla beställningar - jag beställer säker. Någon med? Beställer flera så blir frakten billigare. Alla nya får en present.

När ni vill beställa så skrev in nr och hela namn på varje produkt ni vill ha. Sen mailar jag tillbaka hur mycket och hur ni ska betala innan.
marta.eslov@gmail.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: