Annons:
Etikettallmänt
Läst 1812 ggr
an-fo
7/26/10, 2:26 AM

Viktig info om bedragare!

Hejsan, denna info har jag fått av AnneN och vi båda tycker att det är mycket viktigt att detta sprids!

Hon sysslar med hundar, katter, kaniner och hästar.

Vi vet inte exakt hur hon gör med kaniner men vet att hon ialafall tidigare pysslat med sina bedrägerier även inom kaninvärlden. Det "AnneN" är mest insatt i är hur hon gör med hundar och kan ju bara anta att hon gör likadant med kaninerna.

Hon köper in tikar och allt låter så bra, men sedan så tar hon flera kullar i rad och avlar sönder tiken för att sedan sälja henne vidare (omplaceringskarusell), har hört berättelser om folk som anlitat henne som hundvakt (även kanin och hästpassning) och då ägaren kommer för att hämta sitt djur efter semestern så finns det inte kvar där, påstås ofta ha blivit sjukt och avlivats, men sedan har sanningen kommit fram på omvägar och då har djuret sålts vidare till nya ägare!

Inom hundvärlden så är hon väldigt ökänd och har hållt på med sina bedrägerier sedan tidigt 80-tal och det är fortfarande full fart där.

Hennes namn är flera och byts då och då, ni får gärna Pm;a om ni vill ha namnen!

Förr bodde hon i Äpplaskog utanför Gävle (om min geografi är rätt), men har nu flyttat till Eriksmåla utanför Emmaboda.

Hon har 2 hemsidor för kaninerna, länk 1 och länk 2

Och en hemsida som jag vet iallafall för hundarna, länk.

Hon byter hemsideadresser lite då och då.

Ju fler som får reda på info om de bedragare som finns desto färre riskerar att bli lurade av dem.

Detta är alltså info som jag fått av AnneN, tack, ni får gärna sprida detta till flera för att många ska få reda på detta!

Annons:
[sstorm]
7/26/10, 1:24 PM
#1

Bra att du sprider de vidare!

pigelina
7/27/10, 12:11 AM
#2

Mycket bra!

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Fridaaaa
7/27/10, 4:01 PM
#3

bra att sprida sånt här vidare!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[ninnakm]
7/29/10, 10:46 AM
#4

bra, ska sprida!

Emelie
7/31/10, 1:19 AM
#5

Ytterligare en hundsida av henne: http://www.kimmigardenskennel.se/33561829

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Fatma
8/2/10, 12:59 PM
#6

Super att ni tar upp detta och sidorna!

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Annons:
Chanel123
8/4/10, 1:43 PM
#7

Bra att ni sprider detta vidare!!

[Luppa]
9/24/10, 12:58 AM
#8

Jaså, har hon börjat med kaniner nu… Rynkar på näsan

[aammE]
9/24/10, 9:08 AM
#9

Hon är ju medlem på kanin-net. :o

Workingdog
9/24/10, 3:24 PM
#10

så hon håller p med kaniner också :( visste att hon höll på med hundar, och hon säger sig vara kunnig inom hundvärlden, om man kollar på hennes hundar står den Honor, vilket är helt fel då det heter Tikar, jaa hon kan mkt.. USCH hatar henne! :(

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Emelie
9/25/10, 2:58 AM
#11

#9 Kan du PM:a mig medlemsnamn?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Busangardens
9/26/10, 6:27 PM
#12

Tror jag vet vem du talar om men ska höra med AnneN för säkerhetsskull.

[Agilityvovven]
10/3/10, 5:17 PM
#13

Bra att du sprider det vidare! Vet någon om det har kommit ut på dom andra kaninsidorna här på iFokus?

Annons:
Upp till toppen
Annons: