Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 2122 ggr
NaimaG
2010-07-17 19:27

(S) Lejonhuvad dvärgvädur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

_tror nog samma personer finns här som på kif men jag gör ett försök.

_Söker nytt hem till Lukas. Han är 1 år och är en lejonhuvad dvärgvädur. Behöver hitta ett nytt permanent hem åt honom då vi flyttar till mindre bostad. Han är zookanin, oerhört social, pussig, kramgå, energirik, lekfull. Okastrerad men skvätter absolut inte, har aldrig bitit.

Alla tillbehör medföljer honom så som ihoppfällningsbar bur, gallerhage med 8 galler, tunnel, bädd, väldigt stor transportbur, leksaker, skål, flaska, toalåda, burströ (remiss), eventuell kvarvarande hö, carrier pellets, koppel.

Pris för allt: 500kr.
Han finns i Umeå.

Jag har ingen bil så jag kan inte ta mig någonstanns. Har däremot färdtjänstkort så jag kan ta mig till ställen inom stan med taxi dock får jag inte med mig alla saker då.

Jag är inte ute efter fodervärd och jag är mycket noga med vart han hamnar. Han är min ögonsten och kunde jag så skulle jag behålla honom men det fungerar inte i den bostad vi flyttar till, han får inte plats.Gråter

Annons:
NaimaG
2010-07-17 19:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Han skulle säkert kunna börja hoppträna för den som är intresserad av det. Han har sådana energi och här hemma hoppar han enkelt över stolsribbor osv.

NaimaG
2010-07-17 20:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Så här ser hela ekipaget ut. Ni kan få med konstrgäsmattan också ifall ni skulle behöva den då jag inte har någon användning av den när han har nytt hem.

Upp till toppen
Annons: