Annons:
Etikettallmänt
Läst 1246 ggr
[ninnakm]
8/19/11, 12:39 AM

Eran sommar?

Hur har din och din kanin/ers sommar varit? Blev du hade hoppats, gick det bra på några utställningar eller hopptävlingar? Fick du några superhärliga sommarfoton (visa de i sånna fall!) Jag hoppas att ni fick många härliga sommardagar. Jag ska inte säga att sommaren är över, men den börjar lida mot sitt slut. Visa upp bilder och sammanfatta din sommar!

Annons:
Fridaaaa
8/19/11, 11:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

För lite sol och värme, dock skönare för kaninerna Tungan uteTungan ute
Men min sommar har blivit stort sätt som jag har velat Skrattande

Lyckats få ihop mina 3 lejonflickor! Skrattande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[ninnakm]
8/19/11, 12:32 PM
#2

#1 Det låter mysigt!

Min och kaninernas sommar har varit jättehärlig, de varmaste dagarna har vi fixat med vattenmelon, isflaskor, gurka och vattna gräset i kaninernas hagar och film inne gör mig, vilket jag kanske ångrar så här i efterhand när jag insåg att det inte blir så mycket mer sol!

Anonym
Anonym
8/19/11, 1:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min sommar har inte varit särkilt speciel, inte så varm som jag hoppades, inte i sverige iallafall, det var ju varm och skönt i ungern men 3 veckor av sol är förlite;)

Honorna som skulle få unga gick tomma men en är omparad så hoppas att slutet av sommaren är bra på kaninsidan:P

Har inga bra lejonbilder för isommar ännu så ni får nöj er med en vildkanin från tyskland:P Ursäkta den dåliga kvaliten;)

pigelina
8/19/11, 1:38 PM
#4

oobs.. råkade vist trycka på anonym knappen:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Upp till toppen
Annons: