Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1102 ggr
Workingdog
9/23/11, 9:44 PM

(S) Sunny Holiday 'Geisha'

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag kommit fram till att det blir bäst om Geisha får ett nytt hem. Vi klickar inte riktigt och det känns som att hon då kommer lite i skym undan. Och då känner jag att det är snällast mot henne att hon får flytta till någon som kommer överens med henne.

Geisha är en Lejonhuvad tjej på 1 år. Hemma visar hon att hon minsann har en egen vilja. Om hon inte tycker om något lägger hon bak öronen, om man inte lyssnar då så kan hon morra lite gran. Hon har aldrig någonsin bitit någon. Hon är definitivt inte aggressiv. Men hon har humör.

På banan varierar det från gång till gång hur hon är. Om hon inte är på humör åker o princip alla bommar ner. Men hon kan om hon vill. När hon väl vill så går det undan och oftast då felfritt.

Jag kommer vara väldigt noga med vart hon hamnar. Hon är ingen nybörjarkanin utan behöver någon som är van vid kaniner som har humör. Jag ser gärna att hon kommer till någon som vill hoppa med henne då hon verkligen älskar det. Men det är inget krav.

Klassning i SKHRF
Rak: Lätt 2 p
Krok: Lätt 1 p
Höjd: Ej Elit
Längd: Ej Elit

Född: 16 Juni 2010
Pris: 150 kr
Det medföljer då härstamningsbevis, tävlingsbok inom SKHRF och övergångsfoder.
Hon finns i Tyresö, Stockholm
Hör av dig om du kan ge Geisha det hem jag söker
j.kleveborn@telia.com

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Annons:
Workingdog
9/23/11, 11:06 PM
#1

Transport går nästan alltid att lösa, så tveka inte att höra av dig även om du bor en bit bort :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Upp till toppen
Annons: