Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1364 ggr
[sstorm]
2012-03-17 10:23

Kullar 2012!

Vad har ni planerat för kullar för 2012?

Själv har jag planerat lite så jag kan få några viltbruna (förhoppningsvis) samt fler snygga viltgrå! Ska blir riktigt roligt och längtar tills första kullen kommer om ca. 2 veckor Kyss

Annons:
Àlfadís
2012-03-17 13:55
#1

Väntar förhoppningsvis bebisar nu i dagarna efter min egenuppfödda hona som är Viltzobelsiames Havanna, Teddy och min nyaste hane som är Kanel Svart Brokad , Teddy , Mini :) <3

Hoppas på en kull med friska ungar!

Hon gick tom förra gången peppar peppar

Senare i sommar ska jag ta en kull på min första hona

Gul/Brun Japan, Wienertecknad Dubbelmanad

och samma hane som ovan

Slutligen ska min senaste nyinköpta Svart,Vita Wienertecknade hona få en kull med min första hane som är Viltkanel wienertecknad Teddy

ninor
2012-03-17 14:51
#2

Jag hade tänkt ta min första kull nu under 2012. Dock är min hona bara 8 veckor nu, så jag får vänta ett tag till. ;-)

[Luppa]
2012-03-17 21:47
#3

Här blir det mest viltfärgade kullar i år, ett par vit blåögda men inte så mycket mer.

matsdotter
2012-03-25 06:08
#4

Blir en zobel-kull nångång nu ganska snart, måste fixa med uppfödarregistrering osv. först bara, sen vill jag på att ställa honan på Bergby 19/5, så det måste planeras in också… Men en kull blir det iaf!
Sen får vi se om det blir en kelkull också någon gång närmre sommaren, det är lite sånt som märks. Beror lite på hur jag har det med tid, och om jag får in en eller två omplaceringar nu, och om jag hittar ett nytt hem till någon av dem innan sommaren har gått för långt.

tilde&twix
2012-04-06 23:40
#5

Kör på uppfödningspremiär nu detta speciella år. Förhoppningsvis en kull blå/gul japan eller svart nu över sommarlovet.

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

 


 


pigelina
2012-04-08 10:18
#6

Här blir det vit rödögt och havanna. Hoppas kunna få några riktigt fina honor som jag kan spara! Glad

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Annons:
Michaelaskaniner
2012-04-24 21:38
#7

Jag har planerat att para min blåa hona (som just nu är unge) med min egern wienertecknade hane stampe! I september och dom kommer vara lev.klara i december:)
Någon intresserad;)

Cecilialouise
2012-04-25 22:09
#8

Jag ska para min japan hona nu på söndag med en jätte fin japan pojk, så jag håller tummarna på att det blir en lyckad parning och de blir många fina japan ungar :)

http://tinylions.weebly.com/

Med vänliga hälsningar

Cecilia

www.tinylions.weebly.com

Malva11
2012-04-30 12:31
#9

Jag ska para min blå wienertecknad hona med en fin zobel blå hane. Det blir hennes första kull så vi får hoppas att allt går bra.

Enbärets kaniner - lejonhuvade kaniner

enbaretskaniner.weebly.com

Upp till toppen
Annons: