Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 886 ggr
Håbe
2012-04-25 14:32

(K) kaninunge i Stockholmstrakten

Söker runt lite efter vår nya lilla familjemedlem.

Dotterns önskning- den ska vara svart och vit och den ska ha hängande öron Cool.

Mina önskningar är- lejonhuvad och att den kommer från en trygg och bra uppfödare.

Annons:
[sstorm]
2012-04-25 22:13
#1

Hängöron har jag inga men har fått en kull lejonhuvad kanin där det är två viltzoblar (de skimmrar typ i svart/grå och vitt) =) Sen om jag är en trygg och bra uppfödare får du fråga någon annan för jag kan ju sitta här och prata hur gott om mig själv som helst! :D

[Luppa]
2012-04-25 22:53
#2

Kan verkligen rekommendera #1. Hängöron är grymt överskattat Skrattande

Håbe
2012-04-26 16:32
#3

Ha ha, min 5-åring tycker nog inte det är överskattat. För egen del har jag inte så mycket åsikter om hur den ska se ut innan jag träffar den. Man kanske faller för något helt annat än man trodde när man väl står där. Kärlek vid första ögonkastet liksom.

Jag vill bara ha en lejonhuvad för jag tycker de är underbart vackra :-)

#1 Jag har redan din sida inlagd på favoriter så jag håller lite koll där. Och jag skulle tro att om min dotter träffade en kritvit med vanliga uppåtstående öron så skulle hon nog falla pladask för den också när det väl kommer till kritan.

Men vi kan ju hålla ögonen öppna efter en " med mycket svart och lite vitt och med hängande öron" under tiden Flört.

[sstorm]
2012-04-26 19:14
#4

Haaha jag kan lägga in bild på dem senare. Nu har de ju börjat bli lite söta :*

Håbe
2012-04-26 22:00
#5

Ja gör det. Du bor bra till i förhållande till oss dessutom. Vi bor i Kungsängen.

Håbe
2012-04-29 16:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nu har vi köpt vår bebis. Det blev inget renrasigt lejon. Vår lilla tjej är 50/50 lejon och dvärgvädur.  Lite lång päls och med uppstående öron fast med en "vikning" i toppen. Hur söt som helst så klart Glad. Syrran var korthårig men med hängöron. Det blev en kompomiss men alla är nöjda och glada. På något sätt så blev det precis som det skulle ändå.

Infogar en bild för det skulle vara kul att få veta rätt benämning på hennes färg.

Annons:
[Luppa]
2012-04-29 16:39
#7

Söt! Ser ut som svart brokad.

Upp till toppen
Annons: