Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 814 ggr
Anoki
5/30/12, 9:06 PM

Lejonhuvad hane sökes!

Hej!

Nu börjar min hane bli gamal och sliten tyvärr, så jag tänkt att det är dagst att börja leta så man är steget före. Vi (jag och min syster) har sänkt starta en liten uppfödning av japansktecknade i rasen lejonhuvad. Vi vill helst föda upp gul/svart men skulle gå med andra godkända också. Men iaf om du har en japansktecknad hade så är jag jättetacksam för info om honom, länka gärna en hemsida. Kravet är att kaninen ska ha stamtavla och gå att ställa ut (jag vet att det är svårt att ställa ut japaner med gick bra med min hane och vi tycker dte är kul).

Skriv gärna om du har honor också, kommer söka det om ett tag då vi ska bygga en fackbur i sommar.

Säg gärna till om du avlar fram japaner ibland också, så kan vi ju tinga. Det är inte så brottom ännu så vi är noga med vad vi köper.

Kaninen/kaninerna ska helst finnas runt Göteborg eller kunna fraktas hit. Kan ev hämta om det inte är allt för långt

Hoppas inte jag glömt ngt nu, tack i förhand :)

Annons:
[sstorm]
6/4/12, 10:27 PM
#1

Tyvärr är de väldigt få som har japantecknade och det är för att det inte är någon framgångsrik färg att tävla med på lejon. Jag vet bara en men hon har inga ungar just nu

pigelina
6/5/12, 12:43 PM
#2

Jag kommer ha en kull där det kan komma japaner, dom kommer vara leveransklara i October. Det kan komma både blå/gula och svart/gula

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Anoki
6/6/12, 5:38 PM
#3

#1

Jo de e synd, själv tycker jag dom e väldigt vackra och eftersom dom är få i antalet är de kul att kunna hjälpa till att få fram fler individer :)

Har hon någon hemsida som man kan kika på och kanske få kontakt med henne, om du vet vill säga :)

2#

Tack, jag kan ta en titt på din hemsida, finns föräldrarna med på sidan så man kan kolla? :)

JessicaOlin
6/11/12, 5:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

jag har en pojk som är leveransklar om 2 veckor intresserad?
Här är han:

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

[Luppa]
6/11/12, 4:19 PM
#5

#4 Ts söker en japantecknad Lejonhuvad kanin…

Upp till toppen
Annons: