Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1043 ggr
cookie89
6/9/13, 2:33 PM

Lejon uppfödare?

Är det någon här som föder upp Lejonhuvade kaniner som väntar en kull med blått alt viltgul? Helst ej Wienertecknade & som säljs med stamtavla alt härstamningsbevis - gärna runt Örebro trakterna.
Funderar på att utöka vår familj med en hona så småningom men just dessa färger har jag inte sett många som har..

(vet inte om jag la denna i rätt grupp)

Annons:
[YukiOni]
6/9/13, 4:23 PM
#1

Hör ed PippiAdolf's Kaningård, mycket trevliga människor och deras djur är supertrevliga! Har själv kaniner som härstammar därifrån.

Dem har ej viltgult just nu vad jag kan se, men de har madagaskar och japan sv/gul m stamtavla om det skulle vara av intresse. 

Annars har jag själv 2 kullar som föddes igår, färgerna är ej bestämda än men det märker vi ju efter ett par dagar eller så. 
Jag finns i Göteborg med transport brukar gå att lösa i samband med utställningar🙂

SandraS
6/12/13, 9:56 AM
#2

Jag väntar en kull i slutet av juni - kolla min hemsida cookie89

www.canine-kanin.hemsida24.se


www.canine-kanin.hemsida24.se - Lion Crest´s Lejonhuvade Kaniner för sällskap, avel,utställning.

[YukiOni]
6/12/13, 1:15 PM
#3

Ang mitt inlägg #1 En av kaninungarna är gul, någon form av viltgul kanske? Är välldigt dålig på att se färger på småknoddar😕

pigelina
6/12/13, 1:42 PM
#4

#3 ser även ut som det finns några blåa/egern också, tänkte på att ts var intresserad av det med :)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[YukiOni]
6/12/13, 1:47 PM
#5

#4 Precis, liksom en verkar vara vit rödögd om det skulle vara ngt🙂

Cilia.Teddytöserna
8/8/13, 3:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag har en kull Med blåögda Egern WT i skåne, dubbel manade. Säljes med H-bevis. Såg att du inte sökte WT direkt, men kanske var intressant ändå 🙂

Bifogar en bild på dom små liven

Regnbåge Bloggen Regnbåge

 MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Annons:
fridaaocrazy
8/10/13, 6:51 PM
#7

Vi väntar kull i mitten av september, med härstamningsbevis. Honan är blå och hanen är zobelsiames japantecknad blå så där kan säkert bli nån blå unge :) Du kan kontakta i pm för bilder osv :) Jag är dock ingen uppfödare om det var det du letade efter ;) Lejonen ska paras imorgon den 11 :)

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

Upp till toppen
Annons: