Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 803 ggr
RebeccaG
2013-09-30 15:46

Ny sajtvärd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vem är jag då? 
Rebecca var namnet och jag, tillsammans med min syster, driver en registrerad uppfödning av lejonhuvad kanin & som snart hoppas att bli en registrerad kaningård. Vi har även en mindre skala hopp-korsningar som planeras ta fart så snart som möjligt.

Jag är 19 år, bor på en gård mitt ute i centrala ingenstans och studerar djursjukvård där slutmålet är veterinär men inriktning på sällskapsdjur.

Hemma på gården har vi just nu 10 kaniner, 2 hundar, 2 katter & 2 marsvin, då alla goda ting kommer i par (för det mestaCool)

Jag är lite extra förälskad i färgen viltblå, men Japantecknad Svart/Gul ligger mig varmast om hjärtatHjärta
Jag värnar om de djur jag kan och gör så gott jag kan, då djur är individer med en egen personlighet och ska bli behandlade därefter. Alla förtjänar en chans helt enkeltFörlägen

Mina favoritraser är såklart Lejonhuvad kanin, Belgisk Hare och Dvärghare. 

Är det något ni undrar så är det bara att skicka iväg ett PM så svarar jag vanligtvis inom ett par timmarGlad

Jag ställer ut och hopptävlar en del, så ser ni mig på någon tävling så är det bara att komma fram och hälsa. Jag bits inte😎

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Annons:
Candy123
2013-10-02 15:38
#1

Kul hoppas sajten kommer bli aktivare nu :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Upp till toppen
Annons: