Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1062 ggr
Moppie
2013-11-04 18:09

Hane sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu söker jag en hane att para min angorablandning med, Just nu är hon 5 månader så  i Februari tänkte jag isf ta kullen.

Om Honan

Denna kanin har ännu inte fått något namn men kallas för Brumma så vi får se om hon ska heta det. Brumma fick ett bett i örat av sin mamma innan hon kom till oss men detta är inget hon lider av och syns knappt. Brumma är lite blyg i buren men kelar gärna när hon vågar komma fram, Hon är en jättesnäll tjej som inte skulle få för sig att göra något dumt med mening. Hon är en viltgrå Angorablandis.

Hanen jag söker

Hanen jag söker ska var snäll och ha ett bra temprament, Har inte så stora krav :)

Färger jag helst(går med annat också) söker på hanen:

White Havanna

White Black

Viltsiames

Havanna

Svart

Spelar ingen roll om den är brokad, manteltecknad eller helfärgad

Mvh/ Moppie ~ Brummas ägare

~Bild på Brumma, Lånad av uppfödare~

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Annons:
Moppie
2013-11-17 11:15
#1

putt

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Moppie
2013-12-15 12:56
#2

Putt! Nu har Brumma bott här ett tag och hon är mer frammåt men lite tjurig, Hon har börjat hoppa lite också!

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Moppie
2013-12-16 23:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Putt!

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

LeaHumlan
2013-12-19 17:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej! jag har en liten vädurskorrsning på ca 1,9 kg som lånas ut för parning. han heter Miss Pinkys desert Juniper och är en hoppkanin, han är svårklassad i rak bana krok medelsvår med 1 pinne och 2 pinnar i höjd.

han är blå/gul japanbrokad. Jätte snäll! skulle aldrig göra något dumt, en riktig super kanin!

Jag finns i Stockholm, hittar ingenstans var du bor!


Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg

Moppie
2013-12-20 00:32
#5

#4 Hej!

Låter perfekt men dock såg ja häromdan att det var en hane så upf hade sett fel, men har en dvv som skulle va intressesant. PM;a så berättar jag me om henne men hon är ev just nu dräktig så det kan dröja :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

LeaHumlan
2013-12-20 14:15
#6

OKej, skicka pm :)


Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg

Annons:
Moppie
2013-12-20 22:17
#7

Yes!

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Upp till toppen
Annons: