Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1688 ggr
[Linneamattiasson95]
5/30/14, 2:23 AM

har någon en kanin att sälja?:)

Jag letar efter en ny fluffboll! Angora, lejonhuvad …. allt fungerar Helst stamtavla och renrasig men inget krav ! helst kanin unge men inget krav! Är det i skåne är det toppen. Men det kan vara överallt:) Så enda riktiga kravet är att de är en fluffboll och en hane! Skulle gärna att min arashi får sällskap . Plus har jag redan två honor som bråkar blir jobbigt och ha ytterligare en :) skulle varit kul med japantecknad. Men öppen för allt:)

Annons:
pigelina
5/31/14, 11:43 AM
#1

Har flera kullar tillsalu, tyvärr ingen japantecknad, kolla in på www.pigelinas.weebly.com under tillsalu eller aktuella kullar :)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Maggie Magonilia
6/1/14, 10:21 PM
#2

Jag har eventuellt en japantecknad teddyvödur. De är tre veckor gamla nu. Ska kolla könen i veckan. Bilder på våra kaniner finns på instageam @cupcaketeddys Vi finns i landskrona

[Linneamattiasson95]
6/5/14, 9:24 PM
#3

Maggie : gudomligt söta kaniner du har! Berätta när du vet könen!

Fridolajn
7/3/14, 6:26 PM
#4

jag har massa lejonungar just nu, vita blåögda och blå + brunögda gråa. Maila fridolajn99@hotmail.com :)

storasyster95
7/8/14, 12:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag har 5 kaninungar till salu om 4 veckor :) dock inte stamtavla men härstamningsbevis finns! Om de är av intresse! :) har massa bilder på dom :)

storasyster95
8/6/14, 12:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

:)

Annons:
Jacqi
8/21/14, 7:22 PM
#7

har två vita blåögda renrasiga lejonhuvade kaninungar och fyra dvv/lejon blandras ungar. :) skriv i pm eller maila fridolajn99@hotmail.com om du är intresserad! I stockholm finns jag.

Upp till toppen
Annons: