Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 818 ggr
EbbaMunther
6/29/14, 12:27 PM

(S) 3st kaniner uthyres

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska gå på en gymnasieskola ca 4 timmars bilfärd från mig och eftersom att jag på gymnasiet ska gå en hundlinjen får jag inte ta med mig mina små älsklingar. Därför hade jag tänkt kolla här om det finns någon som vill vara fodervärld eller vad man ska säga till dom i tre år. Här hemma har vi pratat om att vi nog kommer stå för mat kostnaden och sen att vi ska fixa burar då vi just nu har burar som är kopplade till huset. Det blir som din egen fast jag står som ägare och vi betalar för maten som det ser ut nu i alla fall. Jag hyr ut dom då jag har väldigt svårt att släppa taget om dom, vill så gärna ha kvar dom efter skolan. Alla 3 går bra ihop med hunden här hemma och jag vill att kaninerna ska bo på samma ställe. Helst så nära Forshaga området som möjligt då jag helst skulle kunna hälsa på dom. Det är 2 lejonhuvude. En hane(kastrerad) och en hona. Dom är syskon och bor ihop. Dom fyller 4 nu i sommar och jag har haft dom sen dom var 8 veckor. Dom är väldigt sociala och jätte nyfikna. Den 3:e kaninen är en dvärgvädur. Tror att han också är runt 4 år men vet inte helt säkert då jag räddade honom från ett hem där han blev vanskött för två år sen. Han är hur go som helst. Han är som en hund och kommer alltid med super fart för att hälsa. Alla kaniner är tränade i hoppning och den lejonhuvade hanen har tävlat två gånger. Dvärgväduren är grymm och älskar att hoppa men han är dock aldrig tävlad. Honan kan vara lite stressad så henne har jag inte kört med så mycket men hon är duktig. Kaninerna får med sig alla tillbehör koppel, selar, hopphinder, mat, skålar, deras papper mm. Om det är någon som är intresserad eller bara har frågor är det bara att skicka i väg ett mejl. Hemmet är viktigt så jag ger inte bort dom till vem som helst

 

http://bunnyjump.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: