Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1083 ggr
miwi96
2011-02-16 21:48

(S) Lejonhuvad hane

jag har nu funderat på sälja min fina löwen hane Ricco. anledningen till varför är: jag har tyvärr inte tid med honom, och det skulle vara skönt för honom att få vara hos någon som har tid med honom dem sissta åren.

han är en ute kanin det vill säga bor utomhus i stora rymliga burar. Som han trivs att göra och är ett av kraven att han får göra resten av sitt liv.

han är runt 5år, tror att jag löpte honom 07 men har dåligt minne.

han är inte krasterad, men han är väldigt snäll och kelig.

Han har hoppat en hel del i sitt liv, men senast var nog på över ett år nu, men förut hoppade han runt 95cm men då var han i unga år.

i köpet ingår all mat, och burana om man vill ha dem. båda burana är hemma bygda men säkra. dem är väldigt stora och kan inte plokas isär, så det behövs i sånna fall stor bil för dem. Vinter buren har inga ben, utan står lös på 3 pallar fast i hus väggen, men vet inte säkert. Har även kvar den gammla vinterburen, som står på ben. men sommar & den gammla buren är väldigt gammla

Hemmet är viktigare än priset så därför har jag inte satt ut något pris utan vad du tycker är lagom.

men som sagt hemmet är viktigare priset, så därför kollar jag om någon är intresserad

mejl: ponnyfotografen@gmail.com

Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu

Wallix´s Hamstrar

Annons:
Upp till toppen
Annons: