Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1202 ggr
Skogsdalen
12/16/10, 1:00 PM

(K) Lejonhuvade kaniner.

Jag söker renrasiga Lejonhuvade kaniner. Stamtavla eller h-bevis spelar ingen roll. Jag vill helst inte att kaninen ska bära på rödögt, men bara ett + i kanten om kaninen bär på wiener. Flört Jag söker främst hona, unge. Men  eventuellt  hane, unge också. Kaninen ska inte bära på bettfel, och absolut inte ha bettfel själv, då jag ska börja föda upp lite smått. Jag bor i Söderhamn, som ligger i Gävleborg.

Lägg gärna upp bilder på kaninen/kaninerna du säljer, samt bilder på föreldrarna. Lägg även upp om du har kommande kullar. Glad

/ Sandra & kaninerna.

Annons:
Horisonten
12/16/10, 3:25 PM
#1

Har kommande lejonkull ev. överpälsade om en vecka om parningen tog annars blir det omparning när det är bäst i tiden. Kika gärna på hemsidan för mer info Glad www.freewebs.com/horisonten

Skogsdalen
12/16/10, 3:59 PM
#2

#1 Om jag köper av dig så blir det nog en Teddyvädur istället. Älskar dina teddyvädurar! Glad

Horisonten
12/16/10, 5:54 PM
#3

#2 Haha, nejmen vad roligt att höra Glad Lycka till med "lejonjakten"!

Skogsdalen
12/16/10, 7:19 PM
#4

#3 Glad. Tack, men hittar jag ingen som jag blir riktigt intresserad av så får det vara. Blir en teddyvädur då istället, då jag älskar pälsvård, dom är ju för mysiga. Kyss

Har du många intresserade av kullen mellan Balder & Kiara? Glad

Horisonten
12/16/10, 7:39 PM
#5

#4 Där är ju några som är intresserade men det beror vad det blir för kön och färger osv. Sen är hemmet viktigast för min del. Så om man erbjuder det står man såklart högt Glad

Skogsdalen
12/16/10, 8:01 PM
#6

#5 Så intresselistan är ej bindande? Brukar det gå att ordna transport till Söderhamn? Glad

Annons:
Horisonten
12/16/10, 10:55 PM
#7

#6 Nej, det är den inte. Det är ganska långt, jag har inga kontakter direkt men kan höra runt när/om det blir aktuellt. Det brukar inte vara några problem Glad

Skogsdalen
12/17/10, 11:41 AM
#8

#7 Okej, du kan gärna skriva upp mig på "intresse-listan". (Hotmailadressen är: sandralarsson97@hotmail.com, om du behöver den) Glad

Är väldigt intresserad av en unge ur den kullen, om transport går att lösa då.. Flört

Skrattande

[sstorm]
12/18/10, 1:15 AM
#9

Hej!

Jag sla sälja några tidigare avelsdjur som behöver nya kärleksfulla hem :) De går utmärkt att avla på, maila eller PMa så kan vi prata mer!

sannastorm@live.se

Skogsdalen
12/19/10, 1:52 PM
#10

#9 Har mejlat dig. Glad

[Airo]
4/24/11, 3:24 PM
#11

Såg att tråden var från 2010, men söker du fortfarande? i sådana fall..

Jag har en liten svart wienertecknad hona som är född den 18 mars. Hon är den ända i kullen som finns kvar att tinga.

Mycket trevlig, social, framåt, nyfiken och kelsjuk. Härlig ögonfärg (melerade) och fin teckning.

Bär på wienerteckning då hennes mamma har en del bakåt som är wienertecknade, plus att mamman är wienertecknad själv.

Vid intresse, kan jag alltid försöka skaffa transport i tid.
Mejla VictoriaHedelin_@hotmail.se eller ring 0761 85 59 53 vid intresse!

Bilder hittar du på; http://ljungs.weebly.com/kaninungar.html

Upp till toppen
Annons: