Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 779 ggr
DEMNJA
2010-05-18 22:10

K: lejonhuvad hona & hane

Jag söker med ljus och lykta efter en hona och en hane av rasen lejonhuvad kanin. De ska vara obesläktade med varandra. Färg spelar inte så stor roll, men helst inte svart om den inte är wienertecknad. Wienerteckning är alltså inget hinder.

Någon som har? Vill gärna köpa från samma person då jag bor uppe i Norrbotten och transportkostnaden inte direkt är gratis.

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Annons:
pigelina
2010-05-18 22:20
#1

Har lite söta hanar tillsalu, kolla på länken i min signatur:) men bor dock i Göteborg

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Fatma
2010-05-18 22:24
#2

Jag funderar på att sälja min madagaskar hona efter ungarna har flyttat. Jag bor i Nästansjö men kan transportera till Umeå då och då.

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Emelie
2010-05-19 01:34
#3

Jag kommer få en kull troligtvis i slutet av sommaren, annars i början av höst! :) Det är bara att kika in på hemsidan för mer info, eller maila mig om frågor finns.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

DEMNJA
2010-05-19 13:11
#4

Allt är ju förvisso intressant i sig, men i första hand är jag som sagt ute efter en hona och en hane från en och samma person så att de kan transporteras "tillsammans".

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Emelie
2010-05-19 16:27
#5

Jag tror att det skulle kunna lösas framåt hösten möjligtvis. Om du isåfall tar en unge ur min kull, och en unge ur någon kull som finns i närheten så kanske det kunde gå att fixa transport via någon utställning, t.ex. Tierp, om någon från Norrland åker dit.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

DEMNJA
2010-05-19 17:53
#6

Ja det skulle ju kunna vara ett alternativ om jag hittar nånting innan dess :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Annons:
Emelie
2010-05-19 20:31
#7

Absolut, det är bara att du eller jag hör av mig framöver. Jag kan höra av mig när parning skett t.ex :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

pigelina
2010-05-19 20:42
#8

Kommer få en kull som är leveransklar i augusti kom jag på oxå:)
Där kan komma isabella, japantecknat i olika färger, svart, blå mfl och i wienertekcnat i dom färgerna

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

DEMNJA
2010-05-19 20:49
#9

#8 köper mer än gärna wienertecknat framför enfärgat, men båda går så klart bra :)

Har jag inte hittat nåt då så är det ju förstås intressant! :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Upp till toppen
Annons: