Annons:
Etikettallmänt
Läst 1133 ggr
Emelie
2010-05-24 12:22

Välkommen Twilight och Cassie!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu välkomnar jag Pigelinas Twilight som anlände till mig förra veckan, och Hallsjös Cassandra som anlände i lördags.

Twilight är isabellafärgad och inte så gammal ännu, men framåt sommaren ska ha ställas ut.

Cassandra (Cassie som jag ska kalla henne), är en blå hona som har 93p och skall reggas på det.

Båda ska användas till min isabellaavel som äntligen kan dra igång på riktigt! Båda är supermysiga och trevliga kaniner som gör allt för lite uppmärksamhet! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Emelie
2010-05-24 12:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Och så Cassie:

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

pigelina
2010-05-24 15:48
#2

Lycka till med dom!:)

Vad söt Cassie ärKyss

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Emelie
2010-05-24 15:53
#3

Tack Hanna! :) Ja hon är  sådär fulsöt Kyss

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Fatma
2010-05-24 19:11
#4

Jätte söta båda två, grattis och lycka till nu med isabella aveln! Glad

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Inaarah
2010-05-24 20:26
#5

Grattis! :) lycka till. 
Så himla kul att vi har 2 ur samma kull, när jag såg Twilight kändes han väldigt väldigt olik Chica i storlek och man faktiskt, inte som jag mindes han när vi hämtade Chica ;) fast iofs haglade det då men men. Lycka till iaf :)

pigelina
2010-05-24 20:40
#6

Jag har ju oxå en från Twilight och Chicas kull(a) min Lilla Vips(a)
Fast han är tyvär inte lik någon av dom;) ifl inte i sättet Obestämd

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Annons:
Inaarah
2010-05-24 20:46
#7

#6 Ah just det jag det glömde jag ;) 
Okej :( Chica är verkligen superdupermegajätteunderbart mysig. Hon kommer på inkallning t.o.m, kan ha henne lös på tomten och jag menar vi har en stoor tomt. :D

Emelie
2010-05-24 21:04
#8

Hihi, Twilight är totalt underbar! Han hatar att bli buren, men sitter GÄRNA på axeln och spanar. Han gillar att klättra ;)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Inaarah
2010-05-24 21:07
#9

#8 Precis det gillar Chica med. Höga höjder och att klättra. Vissa likheter har dom allt ;)

pigelina
2010-05-24 21:10
#10

inte med Vips -.-, undra varför jag alltid ska ha dom jobbigatse kaninerna förOskyldig han är extrem svår att bära, skulle jag släppa han på gräsmattan skulle han vara borta;) inte för att han inte vill vara nära mej, men för att han vist äälskar att springa vääldigt snabbt och vara almänt jobbig, och hoppa på mej när jag öppnar buren, hahah, önska lite att någon av era kaniners personligheter skulle vart Vips(a) men får hoppas att han blir lugnare sne;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Emelie
2010-05-24 21:10
#11

#9 Haha, gud så charmigt! Han blir ju totaltokig när jag bär honom och ska bara klättra upp och sitta på axeln. Jag blir ju rädd att han ska ramlaObestämd

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

pigelina
2010-05-24 21:12
#12

#11 vad har det blivit av alla mina luggna små bebisar igentligen:O

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Inaarah
2010-05-24 21:17
#13

#12 Haha, men Chica är lugn och urmysig. Är mer än nöjd med henne. :) <3

Annons:
Upp till toppen
Annons: