Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 2971 ggr
julia-saga
3/6/11, 9:24 PM

(K) Lejonhuvad kanin.

Som rubriken lyder så söker jag en ny kanin, lejonhuvad kanin.
Liten som stor spelar ingen roll,

skicka gärna en bild och berätta vad du har att erbjuda Glad

Mvh Julia Ekstrand
Söderhamn (Gävleborgslän)

Annons:
[Luppa]
3/8/11, 5:29 PM
#1

Färg? Jag har havana, svart, vit rödögd, viltgrå, vit blåögd och wienertecknat.

[sstorm]
3/8/11, 6:40 PM
#2

Hej!

Jag har 3 hanar som letar nytt hem, bild finns på hemsidan under säljes!

Julia-H
3/9/11, 9:07 PM
#3

Jag har 4 lejon som är tillsalu ^^!
Info och bilder finns här;
http://www.blocket.se/sodermanland/3_Kaniner_bortskankes_30684482.htm?ca=12&w=1

(vet att det står 3 kaniner i rubriken, men glömde ändra det x) )

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Fatma
3/10/11, 12:48 PM
#7

Jag har en unge och en större hane till salu. Båda i färgen Zobel brun. Finns på hemsidan under till salu: www.nastansjonskaniner.webs.com

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Fatma
3/10/11, 12:49 PM
#8

Nya iFokus funkar inte som det ska. Sanna du får gärna ta bort detta och de tre kopierna som jag råkat trycka iväg.

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

[Luppa]
3/10/11, 1:03 PM
#9

#8 Säger du det? ;)

[Airo]
3/20/11, 7:39 PM
#10

Har en kull på 6 kaninungar nu som är leveransklara i mitten av maj.

Dom är för kel & avel (om man vill) och man får med härstamningsbevis om så önskas. Dock finns det inga så att säga "ljusa" kaniner i kullen.

Följande färger i kullen; 
2 gul/svart japantecknade, 1 svart wienertecknad, 1 svart, 1 blå och 1 havanna. Dom flesta blir nog ev. wienertecknade, men än så länge kan man bara se på en svart (vit strimma i pannan).

Vid intersse, mejla på victoriahedelin_@hotmail.se eller ring på 0761855953

www.ljungs-kaniner.tk

Transport kan nog ordnas, om jag börjar leta i tid.

740tjejen
3/21/11, 8:22 AM
#11

Har en vit hane med blå ögon, medföljer bur, skålar och flaskor :) Hör gärna av dig om det är intressant, han finns i Dalsland, Men transport mot göteborg kan ordnas på söndagar.

[sstorm]
3/23/11, 10:57 PM
#12

Tyvärr Fatima funkar deet inte att ta bort det för mig… Vi får leva med det tills iFokus funkar bättre

kalaspuss
4/9/11, 12:33 PM
#13

Du kanske redan har hittat en kanin, men annars så har jag en kaninhane på tre år som jag funderar på att sälja om jag hittar ett bra hem till honom.

Han är madagaskarfärgad och otroligt fin på alla sätt. Jättemysig och trivs bra i knät. Dessutom är han jättesöt! Glad

Annons:
[zannapettersson]
4/9/11, 7:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

har en super fin "ung"kanin kvar som fortfarande letar efter ett hem. han är lejonhuvad dvärvädur, men ser ut som en lejonhuvad, han har blå ögon och är född den 17 nov.. jätte go o nyfiken :) van vid katter o marsvin.. finns i göteborg.

[mla0826]
6/20/11, 10:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Jag har fyra kaninungar till salu.1hona och 3 hanar.De är leveransklara 28 juni.De är vana vid barn och katter.De är vana att bo ute.För mer info och bilder,mejla,ring eller gå in på min hemsida.Jag bor nära Stockholm.Mvh Maria.

Min tlfn:0707785390

Min hemsida:kanin.webuda.com

[mla0826]
6/20/11, 10:04 AM
#16

Andra från höger är hona.

Skogsdalens
6/23/11, 12:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Söker du fortfarande kanin?

Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk Glad

Upp till toppen
Annons: