Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 991 ggr
kalaspuss
4/9/11, 10:07 PM

(S) Lejonhuvad kaninhane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Jag har en lejonhuvad kaninhane som jag funderar på att sälja då jag tyvärr inte har tillräckligt med tid för honom längre.

Han är en helt underbar kanin, på alla sätt! Jättesnäll och gosig, sitter gärna i knät och blir klappad. Sen så är han otroligt söt också! Glad

Om du kan ge honom ett hem, med all kärlek han förtjänar, hör gärna av dig till mig!

Annons:
[spinn]
4/13/11, 11:58 PM
#1

Jättesöt :)
Var bor han? Hur gammal är han?

kalaspuss
4/14/11, 5:10 PM
#2

Han har precis fyllt tre år, finns i stockholm men transport kan ordnas en bit Glad

Han skulle verkligen behöva ett nytt hem, då jag tyvärr inte längre har den tid han förtjänar :(

kalaspuss
4/19/11, 6:23 PM
#3

Han söker fortfarande ett nytt hem, ingen som är intresserad? :)

Neuzs
4/20/11, 12:45 PM
#4

Jag skulle kunna vara intresserad! men vi bor i halland, det kanske inte går att lösa? :/ sen har vi en kanin-hona som är helt frigåeende och tanken är ju att de ska kunna bli kompisar då :) så isf vill jag att du kastrerar honom(som jag såklart står för) och att han bor kvar hos dig i 3-4 veckor efter kastreringen innan han flyttar hit :) tack på förhand, jättesöt!

Kika jättegärna in på vår kanin-blogg vettja! Gladwww.kaninkul.devote.se!
Kram på er! / Linnéa & Timjan.

kalaspuss
4/20/11, 4:51 PM
#5

Hejsan!

Jag har tyvärr lite svårt för dethär med kastrering. Dels för att han är en underbar kanin med härligt temperament och att han kan bli "en annan kanin" efter att ha kastrerats. Dessutom finns det ju alltid en liten risk med att kastrera en kanin. Jag tycker det skulle vara så synd om hela hans persolighet försvann!

Tack ändå! Hoppas du hittar en kompis till din söta kanin! =)

kalaspuss
4/20/11, 5:59 PM
#6

Om det är så att du verkligen vill ha honom, så skulle vi kunna göra så att du kastrerar honom och sedan så kan han bo i buren hemma hos dig tills allt är läkt? Jag har lite svårt för att se hur han blir efter kastreringen. Men om detta skulle funka för dig så hör av dig! :)

Annons:
Neuzs
4/20/11, 10:05 PM
#7

vi bor ganska ''trångt'' i lägenhet men jag ska absolut prata med min sambo :) ja, det är ju tråkigt om det skulle hända klart men jag vill inte ha mina kaniner i bur om jag inte måste (om de inte går ihop då ^) och för att han ska kunna vara frigåeende så är det ju ett måste :) Sjukt söt är han iallafall! :)

Kika jättegärna in på vår kanin-blogg vettja! Gladwww.kaninkul.devote.se!
Kram på er! / Linnéa & Timjan.

Neuzs
4/20/11, 10:05 PM
#8

och jag förstår absolut dig med att det vore svårt för dig! :)

Kika jättegärna in på vår kanin-blogg vettja! Gladwww.kaninkul.devote.se!
Kram på er! / Linnéa & Timjan.

kalaspuss
4/20/11, 11:01 PM
#9

Okej, gör det :)
jag tror att melwin skulle trivas jättebra med att vara frigående och ha en kompis att busa med!
Jättefin kanin din med :)

Upp till toppen
Annons: