Annons:
Etikettallmänt
Läst 1025 ggr
pigelina
4/15/11, 6:09 AM

Vad ska ni göra på våren/sommaren?

Vad ska ni göra för något specielt med era kaniner på våren/sommaren iår?

Det kan vara att åka på hopptävlingar, utställningar, att du ska få kaninungar eller kanske bygga en ny bur. Allt som handlar om kaniner är välkommet!Glad

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Annons:
[Luppa]
4/22/11, 7:26 PM
#1

Ska åka till Berga och Malmköping med 2 niner i maj. Väntar några kullar. Sen så ska jag (ja ja, sambonCool) förhoppningsvis bygga ett par burar.
Annars så blir det nog mest att njuta av sommaren och allt den har att ge.
I år ska jag göra ett seriöst försök att torka lite örter att ge under vintern. Brännässla, groblad, maskroser, kanske lite ringblomma och löv. Blåbärsris… Jisses, det finns hur mycket som helst :)

[ninnakm]
4/25/11, 10:58 AM
#2

Jag väntar än så länge en kull, ska åka på utställningar. Hitta på massa kul av allt sommaren har att ge med kaninerna. Mycke tid kommer att gå åt på den här kullen som kommer snart. Så börjar jag även nu att sammla på mig saker som går att torka, i vintras tog det slut lite för snabbt, så nu ska jag ladda med mycket mycket mer! Även en hel del skogspromenader - promenader ner till stranden kommer det bli!

Sandrallarsson
4/30/11, 3:24 PM
#3

Jag ska ha en kull i slutet av sommaren. (Paras 20 September, Föds ~ 20 Oktober & Säljs Lagomt till Jul) Förutom det så blir det massor av skogspromenader & promenader till havet & sjön. Sen så blir det maaassor av torkade örter, blad, frukter, grönsaker osv. Håller med #2, det tog slut alldeles för snabbt i vinter! Inga utställningar/hopptävlingar för min del. Bara vara hemma på och njuta av sommaren. Glad

[sstorm]
4/30/11, 11:31 PM
#4

Bygga mer burar, ställa ut, spara ungar… Allt som hör till :)

Upp till toppen
Annons: