Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 978 ggr
Jetaime
8/30/11, 6:57 PM

(s) Lejonhuvad dvv 0.1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte teste ännu en gång att lägga upp en annons på min lilla Lejonhuvade havana dvvflicka. Försöker näligen att minska ner på antalet kaniner då jag troligtvis kommer flytta till lägenhet rätt snart. Samt att Grynet inte trivs med att komma in i bur på vintern (nu bor hon i en kompostgaller bur på gräset). Så jag letar igentligen efter någon som vill ge henne en chans… Tror att hon hade passat väldigt bra som innekanin.

Je t'aime´s Grynet
Färg: Havana
Född: 080701
e: Lyktan´s Yacco (lejonhuvad dvv g/b japan)
u: Lyktan´s Kyra (lejonhuvad dvv brun zobel)

Grynet är uppfödd här, men flyttade som bebis och såldes där efter vidare.. och när hon skulle säljas igen tog jag tillbaka henne för jag vill inte att kaniner bara ska säljas vidare helatiden. Hon har aldrig haft någon kull och jag vill inte att hon ska gå till avel. Hon har haftlite problem med ögonen vissa perioder, dom har runnit lite och så, för tillfället är hon klippt i huvet föratt hon ska slippa få in pälsen i ögonen.

Grynet är världens snällaste kanin, som aldrig skulle skada någon. Dock är hon en väldigt dominant hona, som inte går att ha tillsammans med andra kaniner…

Skulle gärna se att hon kom till någon som ville ha henne inne och som kanske inte hade kaniner sen innan, men öppen för förslag. Vill bara att min lilla flicka ska få ett bra hem och ett hem att stanna i, livet ut.

Hon finns i Höllviken.
Och mig når man lättast på mail: denraraa@hotmail.com eller hanniz_92an@hotmail.com
Mobil: 0730-541019

Fler bilder på henne hittar ni på hemsidan: www.jetaime.se

Annons:
julst
9/17/11, 8:46 PM
#1

Oh my god!!!!!! Lyckas jag övertala mamma och pappa så kan hon komma hit men tror inte jag kan det! :(

// Julia

[Luppa]
9/17/11, 11:07 PM
#2

<3

Sweety
9/22/11, 4:45 PM
#3

Så underbart söt! Kyss

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Itasca
9/24/11, 8:43 AM
#4

Ev. intresserad, fast lite längre fram när jag har plats!
Hör av dig om någon annan är intresserad, så kanske jag kan snabba på det lite ;).

Mvh,
/Linn R

[ninnakm]
9/24/11, 8:26 PM
#5

Super fin!

Upp till toppen
Annons: