Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 737 ggr
[ninnakm]
2011-10-12 23:06

(S) Fabulous Edward

Den 20/5-11 föddes det 5 små lejonhuvade kaniner, varav en isabella och resten blåa. Nu finns det bara en liten herre kvar ur kullen som fortfarande söker efter ett nytt hem. Han är en blå lejonhuvad kanin som envisas med att inte fälla ur (snart är han senare än sin pappa med det) han är med andra ord en lurvboll just nu. Han är otroligt charmig av sig och i sin egen lilla värld. Jag vet dock inte om jag ska sälja honom med stamtavla eller inte, eftersom jag är osäker på om han verkligen fäller av - snygg är han i alla fall, passar även i ett kelhem!

Med honom får man:

  • Borstad, kloklippt, bettfelskontrollerad samt frisk enligt våra erfarenheter.
  • Övergångsfoder för ca 10-14 dagar.
  • Kaninen är van vid hundar, barn och daglig hantering.
  • Stamtavla/härstamningsbevis.
  • Ett papper om honom, skötselråd samt köpavtal.

Han finns i Nykvarn, söder om Stockholm, för snabbast svar, PM:a här eller skriv i tråden, för mer info, kolla in på vår hmsida, www.fabolouskaninuppfodning.tk

Kaninerna som vi föder upp har växt upp i en lugn och trygg miljö med daglig hantering, ända sedan 2-3 veckors ålder har de fått varit lösa på tomten och hållit sig till oss, de har då fått gått på små egna äventyr - vilket uppskattas! Vi är noga med att våra kaniner hamnar i goda händer och förbehåller oss rätten att neka köpare.

Annons:
dermot
2011-10-12 23:08
#1

Jag vet att jag sagt det många gånger förut men Åh vad man blir sugen på den lilla lurvbollen!

Vad kostar han?

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




[ninnakm]
2011-10-13 16:24
#2

Han är heelt underbar! 400 med stamtavla 350 utan;)

Upp till toppen
Annons: