Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 734 ggr
Haztparken
2012-02-21 15:29

Bortskänkes till bra hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Har pratat med mina föräldrar och det slutade med att det bästa för mig och mina kaniner vore om någon/några andra kunde tänka sig att ta över någon utav mina kaniner.

Jag går på ett hundgymnasium i en annan kommun och bor där på veckodagarna så jag har tyvärr inte längre tid med mina älskade kaniner.

Det är med sorg i hjärtat som jag skriver det här men jag gör det för deras skull och välbefinnande. Det var inte såhär jag ville att det skulle sluta men man kan tyvärr inte alltid bestämma över sin framtid.

Jag är väldigt mån om mina kaniner och är det någon som är intresserad vill jag gärna lära känna dig först och du måste bo inom Skåne eller iallafall nära Ängelholm, där jag bor.

Mina kaniner:

Amazing Mika "Mika"

En glad tös på snart 5 höstar. Hon är en svart lejonhuvad kanin ifrån en djuraffär. Hon har haft en tuff uppväxt så hon är rädd och osäker men ändå världens goaste. Hon är min käraste kanin och den jag helst inte släpper ifrån mig. Hon är superduktig på att hoppa och hade nog kommit långt om man tävlat, hon har farten och studsen!

Little Cookie "Cookie"

En go kastrerad kille på snart 4 vårar som är världens härligaste kanin! Superfin familjekanin som föddes på en bondgård och är väldigt van och älskar barn. Han hoppar också väldigt bra. Han är någon slags vädursblandning. Madagaskar brokad. Han är en kille som slickar på en och hoppar upp på ens rygg när man ligger på mage och har glimten i ögat! Mångas favorit!

Blue Angel "Ängel"

En lugn tjej på snart 3 sommrar som min ena kompis födde upp från en hobbyuppfödning. Hon är viltblå wienertecknad och mycket fin! Väldigt vacker och lugn personlighet, vill gärna vara med och kolla läget med vad som händer. Passar bra för både familjen och den ensamma. Hon har fått en kull och var en superduktig mamma! Fick väldigt fina ungar och accepterade när jag var och petade runt i boet. Hon är lejonhuvad.

Lavaletto's The Only Exception "Extra"

Min egenuppfödda tjej på snart 2 sommrar. Hon är en kanin som man kan göra i princip allt med! Hon är så himla go och så jäkla fin! Är inte registrerad uppfödare så ingen stamtavla men härstammningsbevis finns, också för Blue Angel finns det. Hon är ett liten lejon, vilket hon fick efter sin pappa. Jag har hanterat henne mycket sen ung ålder så hon är att lita på! En väldigt bra första kanin men också för den erfarne! Vinner typ alla PET utställningar hon är med i!

Dessa är mina 4 superfina kaniner som önskar nya hem! Iallafall 3 av dom skulle behöva, tyvärr, bortskänkas.

Dom är gratis, deras burar som tillhör dom + koppel m.m följer med dom. Att dom är gratis och så är för att jag inte bryr mig om pengar utan bara att dom hamnar någonstans bra! Är du inte intresserad, fråga ändå runt, kanske har du en kompis?

Som sagt, väldigt fina kaniner! Fler bilder på kaninerna/burar/koppel eller vad som finns att få via mejl, bara hör av er! :)

OBS Vissa kaniner går ihop!

Finns lite gammal ouppdaterad info på min hemsida:www.lavaletto.weebly.com

Mejla mig gärna via elin.nilsson_95@telia.com

eller via här på iFokus :)

Annons:
[MiniPim]
2012-02-21 20:31
#1

Skulle jag kunna få se fler bilder på alla kaninerna? :)

Haztparken
2012-02-21 20:38
#2

Har du varit inne å kollat på min hemsida? Där finns fler bilder :)

www.lavaletto.weebly.com

Upp till toppen
Annons: