Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 717 ggr
Bazoka
6/13/12, 10:55 AM

Kaniner till avel sökes! :)

Hej! Är det någon här som säljer några söta Löwen elr Dvärgteddys? Ska flytta upp till Västernorrland och starta kaninuppfödning där. Ska flytta till en gård där vi då ska ha kaninuppfödning, 2 hästar och en hund. Flyttar imorgon! ( Torsdag, 14 Juni ) Kaninen behöver inte finnas i Västernorrland, transport kan man ju alltid fixa! Söker båda könen! Men de får inte vara släkt eftersom de ska gå till avel! Färger spelar ingen roll, ljusa elr mörka spelar ingen roll. Ögonfärgen detsamma, men helst blåögd elr rödögd! :) Men Oddeye & Brunögd går lika bra. Jag ser helst till att de har H-bevis/stamtavla! Honan ska helst inte vara äldre än 8 månader! Nuvarande har jag endast en kanin, En Dvärgvädur. Kommentera nedan om du har en Löwen elr en Dvärgteddy som säljes! Hon som skall starta uppfödningen heter Rosandra. ( ej Rosandra som har skrivit detta, jag skrev detta åt henne! )

Annons:
[sstorm]
6/13/12, 12:25 PM
#1

hej!

Jag har några vita rödögda lejonhuvade kaniner som ska säljas när de är leveransklara. Kika gärna på mina hemsida www.stormenskaniner.se

Zakarias
6/15/12, 7:41 PM
#2

Hänvisar dig till teddykaniner.ifokus.se om du vill ha en dvärgteddy :)

/Zakarias

Upp till toppen
Annons: