Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 4566 ggr
zatanica
2012-07-30 21:56

(k) lejonkanin hane

Intreserad av en lejon hane i södermanland/Östergötlands trakten eller övriga sverige om transport kan ordnas.

Spelar ingen roll om det är en unge eller en vuxen, för kel och hopp.

Erbjuder stor bur med tillhörande hage och mycket motion och kärlek.

Annons:
[sstorm]
2012-08-02 14:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har en liten viltbrun hane som inte fått ett hem ännu. Social och trevlig men kräver lite pälsvård eftersom han är rätt fluffig. Bor i Bålsta men har släkt i Vingåker så transport dit kan jag nog ordna.

zatanica
2012-08-02 15:08
#2

Men oj villken söt fluffboll, hur gammal är han och vad tycker han om att bli borstad? Ja Vingåker är ingen avskräckande bit från mig.

[sstorm]
2012-08-02 16:55
#3

#2 Han är inget problem att borsta, sitter still oavsett hur mycket man river i pälsen ;) Han är 12 veckor.

zatanica
2012-08-02 18:01
#4

Hur tror du det skulle gå att ha en så välpälsad kille ute? Har en stor hage på ca 26 kvm med tak och allt och så buren i så klart på ben med trapp upp (kruka och stol). Så han skulle i så fall ha fri tillgång att vara ute i hagen eller i buren om dagarna villket han nu känner för.

Men kan tänka mig att mycket kan fastna med den pälsen och att han ser ut som en lortgris när det är ruskväder eller som ett snömonster när det är snö.

[sstorm]
2012-08-02 18:58
#5

#4 Han kommer ju tappa av pälsen successivt så till vintern kommer han inte vara lika välpälsad som han är nu. Han har gått i gräsbur tills igår och de fastnat mindre i pälsen då än när han måste sitta i bur med halm och spån.

zatanica
2012-08-03 19:43
#6

Ok

Återkommer på Söndag med svar om jag vill ha honom eller inte, ska kolla på en annan hane i trakten då.

Om du orkar får du gärna lägga in någon mer bild på honom. Skulle så gärna villja ha honm med är ju bara så söt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: