Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 538 ggr
viggebys
8/9/12, 6:53 PM

(K) Lejonhuvad dvärgvädur

Sitter här och drömmer om en Lejonhuvad dvv i färgen Havanna, hona.
Är inte 100% på att jag ska köpa en ännu utan vill se vad som finns ! :)

Kaninen ska finnas inom 5 mils radie från mariefred om inte transport går att lösa :)

Kaninen behöver absolut inte vara leveransklar nu då jag inte kommer köpa en imorgon ;) Kaninen kommer att användas i min avel så hästamningsbevis/Stamtavla är ett måste och såklart bettfelsfri ! :)

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

Annons:
Uniqs
8/9/12, 11:03 PM
#1

Finns tyvär inte alls många som säljer renrasiga Lejonhuvad Dvv i färgen havanna i Sverige..

Har själv letat länge, men aldrig hittat någon faktiskt. Dock letar jag jubara "stamtavle" djur, om man säger så. Men har inte sätt Havanna på denna ras alls mycket faktiskt..  

~ Mvh Amanda v, Uniq's Kaningård ~ Lejohuvad Dvärgvädur
www.Uniqs.weebly.com

viggebys
8/10/12, 7:08 AM
#2

#1 därför lägger jag upp en annons och ser vad som finns att erbjuda, är öppen för andra färger också men Havanna går först :) har sett ett gäng havannor genom åren så hoppas väl på det bästa ;)

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

Uniqs
8/10/12, 3:00 PM
#3

Haha, okej! ^^

Jo, havanna är en väldigt "spännande" färg, och har länge letat efter en jag själv också! (:

Men om du är intresserad av annan färg så har jag två ungar på ca 4 veckor till salu!

En hane, och en hona. Båda Japantecknad G/S med ett underbart temperament! Båda har en riktigt fin teckning. Och stamtavla följer med!

För mer info, samt bilder hänvisas du till min hemsida.

~ MVH Amanda v, Uniq's Kaningård ~ www.Uniqs.weebly.com

viggebys
8/10/12, 4:17 PM
#4

#3 Har redan kikat där flera gånger - *ta inte illa upp nu* men jag tycker japanteckning är så tråkig :P dock är bebisarna väldigt söta! :)
har två japan honor hemma och det räcker gott och väl :$ Någon annan jag skulle kunna tänka mig är väl kanske blå zobel/blå zobel siames, men ja, who knows, kanske fastnar för någon annan också ;)

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

viggebys
8/12/12, 10:35 PM
#5

Putt! Även intresserad av andra färger så kom med förslag! :)
Honan ska bära på mycket "roliga" färger ! :)

Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/

Upp till toppen
Annons: