Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 576 ggr
Cafesinner
2012-09-22 11:40

Akuthem sökes till dvärgvädur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har sålt kaniner från mitt naturbruksgymnasium som var avlivningshotade, och var så glad att 5 av 8 lyckades få hem… Nu har dock et problem uppstått ang 2 av dem.

Den förra köparen slutade höra av sig och jag sitter med två kaniner på balkongen som jag inte har tid (eller lov för hyresvärden) att ta hand om. Hade inget val än att ta hem dem till mig.. Vi åker bort i en vecka på söndag… Det är två dvärgvädurer varav en lejonhuvad, födda v 25. och ska ej avlas på då de bär på bettfel, men ej har det själva. Svart hane, vit hona med tecken (kan ej exakta namnet på täcknigen). 50:- styck som symbolisk summa.

Kan även säljas separat, och hanen bör kastreras eller skiljas från honan om de köps ihop då han börjar komma upp i könsmogen ålder.

Obs, detta är inget avlivningshot, skulle aldrig göra det själv.

Båda kaninerna är supergoa, dock lite skygga än så länge då de inte fått så mycket kontakt med människor än.

Gissar att flinga skulle bli en bra hoppkanin då hon igår lyckades hoppa över en skiljevägg jag satte mellan dem som var typ 1 meter hög, hah…

Det är bara den ena som är lejonhuvad, men lägger upp bild på båda för säkerhets skull.

Annons:
Cafesinner
2012-09-22 11:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Upp till toppen
Annons: