Annons:
Etikettsjukdomar
Läst 623 ggr
Pigges mam
11/2/13, 11:55 PM

Ström i sej?

Hej! Har en liten kanintjej som troligtvis har fått en stöt idag. Jag skulle tända lampan och upptäckte att sladden var söndergnagd. Den ena lilla sladden var av som är inuti. Det är ju alltid två. Hon låg på golvet bredvid och jag klappade henne lite och tyckte att hon verkade ok. Lite senare tyckte jag att det var konstigt att hon inte kom fram för hon brukar vilja vara med oss. Så jag lyfte upp henne i mitt knä och blev alldeles blöt. Insåg att hon låg i en pöl av kiss. Det gör de inte när de mår bra. Har lagt henne på hennes favorit plats och där ligger hon än. Har flyttat lite på sej och ser rätt pigg ut på ögonen. Nån som har nån erfarenhet av sånt här? Där jag bor finns ingen veterinär att få tag i en lördageftermiddag. Kanske imorgon. Några tips? Ps. Hade en slang runt sladden som skydd men hon har lyckats flytta på den så jag har inte varit slarvig.

Annons:
Pigges mam
11/4/13, 1:05 PM
#1

Tack o lov så är hon pigg igen! Igår var hon som vanligt igen. Äter o skuttar o ser glad ut. Någon sa att de kan bli tillfälligt förlamade o stämmer det så var det nog det som hände eftersom hon låg kvar i kisset. Är så glad att det gick bra!♡

[[tjattehonung]]
11/6/13, 7:27 PM
#2

Vad skönt att det gick bra :) Det hände min kanin också en gång

LeaHumlan
11/12/13, 9:53 PM
#3

Vilken tur att allt gick bra ❤️


Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg

Upp till toppen
Annons: