Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 524 ggr
storasyster95
2/19/14, 8:28 PM

(S) Lejonhuvad hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tällbergs Brio "Brijo"
Född: 26/2-2013
e: Solbergas Koda
u: Tallmons Öie
Ras: Blandras 50% Rhinsk Scheck & 50% Lejonhuvad
Färg: Viltgrå
Ögonfärg: Bruna
**Päls: Enkelmanad 
**

Pris: 200kr kan diskuteras vid rätt ägare och rätt hem!

Info:  Brio söker ett hem hos en barnkär familj som kanske har en liten hona som han kan få flytta in hos!

**Denna pojken är en toppen härlig kille jag verkligen älskar honom, men tiden gick och han blev mer och mer "nerstämd" fortfarande lika trevlig men trivdes inte här hos mig och med alla mina kaniner!
därför har jag gjort det tunga beslutet att försöka hitta ett bra hem åt honom! 

Brio är född 26/2-2013 & blir då 1 år den 26/2-2014 jag vill hitta en seriös familj som skulle kunna tänka sig ge honom ett toppen hem på grund av att han inte trivs!

Brio är en härlig kille som alltid vill ha uppmärksamhet och få springa av sig lite, Brio skulle nog trivas bäst som ensam kanin eller tillsammans med en hona! Brio är väldigt kelig och en riktigt myskille som älskar att skutta och äta massa godis, Brio är tränad för hoppning men ger upp ganska lätt! 

(Endast seriösa köpare ej till orm mat!) 

Inga påhopp heller!
då jag verkligen inte vill sälja honom!
men har testa alla möjliga lösningar och ingenting hjälper så med en tår i ögat så har ja gjort de tunga beslutet att släppa iväg honom! 

(Medföljer: Härstamningsbevis, skötselråd, övergångsfoder, vattenflaska & hans matskål! 200kr)

(Paketpris/startkit: Ny bur, vattenflaska, matskål, övergångsfoder, härstamningsbevis, saltsten & (hus). pris: 1200)

Mejla eller ring mig vid intresse!

Hem viktigare än priset!

Bilder finns att få vid intresse!

Mejla mig på: snyggaste00@hotmail.com eller skicka pm här så fås nummer vid intresse! :)
**

Annons:
fridahedstroom
2/24/14, 1:26 PM
#1

åå vad söt😍 lycka till :)

storasyster95
2/24/14, 1:37 PM
#2

Tack!
han är verkligen en toppen kille! 😍

Upp till toppen
Annons: