Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 414 ggr
[AnimalLover1]
5/3/14, 10:52 AM

(K) kastrerad hane

Vill bara kolla om det är någon som säljer en kastrerad hane under 2 år, gärna under 1,5 år t.o.m, och vill väldigt gärna att den ska vara en Dvärgvädur/ Lejonhuvad dvärgvädur, men det är inget måste, det viktigaste är att det är vänlig, kan bo med andra kaniner, social osv, allt positivt. Ska nämligen, kaaanske leta efter en killkompis till min gamla hona, familjen har inte riktigt bestämt sig än men vill ändå bara kolla om det finns någon som säljer. Några "krav": • Den ska vara en kastrerad hane • Den ska gärna ha kommit över tonårsperioden. • Den ska vara yngre än 2 år, gärna yngre än 1,5 år. • Den ska vara helt frisk, och inte ha varit sjuk så ofta, knappt ha varit sjuk alls. Jag har haft min hona i 3 år och hon har knappt varit sjuk någon gång (inte vad jag märkt iallafall, har aldrig behövt åka till veterinären). • Den ska INTE vara aggressiv, den ska vara social, snäll osv, allt positivt. Färgen spelar inte så stor roll, bara det inte är en vitscheck… Annars tycker jag verkligen att vit blåögd är riktigt vackert, eller någon variant av japan, zobel siames är också riktigt fint. Jag erbjuder ett hem tillsammans med min supersnälla hona, utomhus i en väldigt stor bur i en stor villa, buren har en inkopplad minihage. De kommer få gå på koppelpromenader nästan varje dag, annars har de ändå en stor bur att aktivera sig i. Som sagt, vill bara kolla om det finns någon som säljer en, ska fråga familjen igen om de bestämt sig när den nya buren är helt klar (om några dagar ungefär) :D Priset kan isåfall diskuteras om det finns ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: