Annons:
Etikettallmänt
Läst 3180 ggr
Megapixxeln
2014-06-24 21:35

( S ) Shackalen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter en lång betänketid så står jag fast vid mitt beslut! Jag måste sälja min älskade kanin! Som ny hundägare + annat, har mitt kaninintresse svalnat ganska rejält och jag får så dåligt samvete av att jag inte umgås mer med min kanin.

Hon har varit ute på säljsidor förut, vilket dock alltid slutat i att jag bestämt mig för att försöka skärpa till mig och hålla på med henne mer och sedan ångrat mig och velat ha henne kvar, men nu går det inte längre, om man som djurägare känner sig tvungen att umgås med sitt djur så tycker jag att då får det va, man ska ju ha kul och göra det självmant, inte känna sig tvungen. Det svider i hjärtat med jag vet att det är det bästa för min fina flicka.

Namn: Shackalen

Kön: Okastrerad hona

Kullar: 1.

Ras: Lejonhuvad dvv

Född: September 2011

Från: Djuraffär

Shackalen älskar att vara ute på promenad i naturen och går jättebra i koppel! Duktig att lyfta och sprattlar aldrig, klippa klor går super. (Hon får ligga i mitt knä med öronen mellan mina knäskålor, dock är hon inte alltid så lätt att fånga i hagen, ( då hon inte haft någon människokontakt förren jag köpte henne ca 4 månader gammal, men väl uppe i famnen är hon världens goaste tjej.

Hon är även duktig på att hoppa men har bara tränat hemma. Högst 70 cm och längst 180 i yngre dar. (Inte tränat längd så ofta)

Hinderna är oftast inte problemet, men farten kan vara ibland. Dock så är hon väldigt enkel att få gå mot hindret igen, tjurar aldrig. Men då hon är på bra humör så går hon som en raket.

Hon finns i Örnsköldsvik och kostar 300:-

En länk till min youtube kanal, där hittar du hoppvideos på henne.

https://www.youtube.com/user/adwwghoost

Annons:
fossingen
2014-06-27 19:51
#1

Har sett schakalen ute tidigare här och jag har fastnat varenda gång för henne. Men tyvärr bor ju i norrbotten. Annars hade jag varit super intresserad :)


Emsun
2014-08-02 13:15
#2

Samma som #1

My blog javascript:nicTemp();

// Emilia

Superwholocked
2015-01-18 12:02
#3

Finns hon kvar?:)

healthybysiri
2015-02-17 12:51
#4

Undrar detsamma som #3 :)

www.sirinilsson.se

Mollypierce
2015-03-11 17:02
#5

är det inte hons om äger kaninmys.blogg.se som köpte henne och döpte om henne till vera eller något?

Upp till toppen
Annons: