Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 520 ggr
EbbaMunther
7/14/14, 9:32 AM

(S) 2st lejonhuvade syskon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska flytta till en skola ca 4 timmar från där jag bor nu och jag ska gå en hundlinje vilket betyder att jag tyvärr inte kan ta med mina ögonstenar. Det är 2 stycken zobelblå lejonhuvade syskon på snart 4 år. En hane(kastrerad) och en hona. Jag jag haft dom sen dom var 8 veckor och dom är nyfikna och keliga. I vissa tillfällen kan dom vara lite tillbakadragna. De första 2 vintrarna var det inne kaniner och de senaste 2 vintrarna har det varit ute kaniner och är även det än idag. Jag har även tränat lite hoppning med dom och tävlat 2 gånger med hanen. Han va lite stressad på banan så kör mest hemma med dom. Dom passar perfekt som sällskapkaniner. Dom är även van med hunden här hemma. Dom får med sig alla tillbehör så som selar, koppel, matskålar mm. Härstamninsbevis finns. Pris kan diskuteras men hemmet är viktigare. Ni kan mejla till ebba.n98@hotmail.com om ni är intresserade eller har några frågor :). Dom finns i Nyköping men transport kan nog ordnas om du bor lite längre bort. Hanen är den med vit nos :)

 

http://bunnyjump.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: