Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1364 ggr
[Sockertoppens_kaniner]
7/14/14, 11:27 AM

(S) Sockersöta kaninungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Nu är det dags för dessa söta varelser att bli tingade! Alla är väldigt sociala, snälla och nyfikna. De hanteras dagligen av barn och är vana vid famnen. De älskar att ligga och gosa och kommer att bli perfekta familjekaniner. Mamman är världens snällaste lilla tjej, hon älskar att mysa och att bli klappad. Hon är en renrasig lejonhuvad och har färgen svart/gul japantecknad wienertecknad med blå ögon. Pappan är vildkaninen Kim. Han är väldigt social och modig, jag har nästan fått klappa honom. Han har färgen viltgrå med bruna ögon, det har ungarna ärvt. Kim är frisk och kry och lever livet! Alla mina kaniner är regelbundet vaccinerade mot gulsot och kaninpest. Det kan även kaninungarna bli innan hämtning mot självkostnadspris. Övre raden 1-3 och undre raden 4-6. Drinkkullen består av: 1. Libertine, hona, viltgrå wienertecknad brunögd. Hon är den enda som har en vit prick på nosen. 2. Rainbow, hona, viltgrå wienertecknad brunögd. Den minsta i kullen. 3. Cream Puff, hona, viltgrå brunögd. Den största i kullen. 4. Bullshit, hane, viltgrå brunögd. Den enda hanen i kullen. 5. Strawberry Daiquiri, hona, viltgrå wienertecknad brunögd. Lugn flicka. 6. Tequila Sunrise, hona, viltgrå brunögd. Min lillasysters favorit. Ungarna kostar 150 kr st. När kaninerna flyttar ingår: * Köpeavtal (skrivs på vid hämtning) * Skötselråd * Klippta klor * Bettfelskontroll * Livslång support * Gemensam genomgång av kaninen * Övergångsfoder * Informationspapper om kaninen och dess föräldrar De är nu 4 veckor gamla och säljs tidigast vid 7 veckors ålder. De föddes den 14 juni och är leveransklara den 2 augusti. Kaninerna säljs endast till seriösa och kärleksfulla hem där de får ett gott kaninliv och inte ses som leksaker. Jag har rätten att neka köpare om jag känner att det inte blir rätt. Kaninerna finns i Getinge - Halland. Fastnar ni för en liten sötnos men känner att det är för långt att åka? Kontakta mig ändå, så diskuterar vi transport! Vill ni se bilder på föräldrarna och ha mer information om mig och min lilla uppfödning, kan ni gå in på min hemsida www.sockertoppens-kaniner8.webnode.se Kontakta mig via PM eller emma.gullander@yahoo.se vid funderingar och intresse! Hoppas ni blev intresserade av mina små sockertoppar! :) Mvh Emma

Annons:
[Sockertoppens_kaniner]
7/17/14, 4:09 PM
#1

Ingen som vill ha en liten kaninkompis? :)

[Sockertoppens_kaniner]
7/20/14, 8:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

De är nu 5 veckor och är leveransklara den 2 augusti. :)

[Sockertoppens_kaniner]
7/22/14, 6:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vilar lite mellan syrrans långa öron. :)

[Sockertoppens_kaniner]
7/22/14, 6:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Tittut! :)

[Sockertoppens_kaniner]
7/22/14, 6:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

:)

[Sockertoppens_kaniner]
7/22/14, 6:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

:)

Annons:
[Sockertoppens_kaniner]
7/24/14, 12:13 PM
#7

Libertine och Strawberry Daiquiri är nu tingade! :)

[Sockertoppens_kaniner]
7/24/14, 3:40 PM
#8

Lille Bullshit är tingad! :)

[Sockertoppens_kaniner]
7/25/14, 3:37 PM
#9

Cream Puff är tingad! :) Nu är det bara Rainbow och Tequila Sunrise kvar ur drinkkullen! Båda två är honor och är snälla och nyfikna. De kostar 150 kr st.

Upp till toppen
Annons: