Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 2677 ggr
naathalie95
2015-03-22 10:17

Lejonhuvad hane sökes!

Hej! Jag har tidigare haft 2 lejonhuvade kaniner och har länge känt saknaden, så nu söker jag en ny liten underbar lejonhuvad hane! Den ska vara renrasig med stamtavla, gärna dubbelmanad med japantecknad eller ljusare färger. 

Jag bor tillsammans med min sambo med tillgång till egen uteplats (perfekt för kaninen). Jag erbjuder ett kärleksfullt lugnt hem, mycket utevistelse, med kanske lite hopptävlingar och utställningar i framtiden och ev. lite avel. Har som sagt tidigare haft kaniner samt pluggat på ett Naturbruksgymnasium där jag läste en hel del djurvårdskurser.  Någon som har eller vet någon kull med hanen jag söker? :) Gärna inte för långt bort från Hallands län.
Bild på min tidigare hane:

Annons:
[Sockertoppens_kaniner]
2015-03-23 21:17
#1

Vet att du söker en renrasig lejonhuvad, men om du ändrar dig så väntar jag en kull den 1 april. Mamman är en lejonhuvad och pappan är en lejonhuvad/hermelinrex. Båda är jättesnälla och goa. Svart/gul japantecknad wienertecknad kan dyka upp. Finns förresten i Halmstad. :) www.sockertoppens-kaniner8.webnode.se

Storip
2015-03-29 14:31
#2

Melodys kaniner finns väl nära Göteborg? 🤔 och de har japantecknade lejon

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


amandapersson
2017-09-29 19:39
#3

fortfarande intresserad att para eran hona? vi har en lejonhuvad vit kanin med blåa ögon

Upp till toppen
Annons: